lafemmes

Alla inlägg under april 2010

Av Alexandra Malmberg - 2 april 2010 14:08

 

Jag har blivit helt såld på smycken och dessa armband från H&M är bara så fantastiska.

Av Alexandra Malmberg - 2 april 2010 12:53

  M&M :)


Gårdagen spenderades i underbart sällskap! Vi hade påskmiddag här hemma med spel, vin, öl och musik :) Jag syndade dessutom i natt igen då jag tittade på Twilight för 53:e gången. Idag står träning och träff med Madde & Micke (och bebis) på schemat. Riktigt trevlig fredag med andra ord! Nä nu ska jag ut och springa ;)

Av Alexandra Malmberg - 1 april 2010 12:10

  Snart är DU här!


Madde öppnade denna dagen med ett skämt - att hon inte skulle komma och hälsa på i påsk. Det var fan ett elakt aprilskämt! Haha. Tack gud för att jag har en hjärna som är större än en ärta så att jag kunde knäcka hennes lilla påhitt. ;) Solens strålar gör att jag känner mig varm både inombords och på ytan. Vad som händer denna dag har jag ingen aning om och egentligen gör det inte så mycket eftersom det öppnar upp dörrar åt spontalitet!

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards