lafemmes

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Alexandra Malmberg - 19 april 2010 10:24


Ibland är jag inte bara lite dum i huvudet utan ganska mycket. När klockan ringde i morse och jag skulle till min första praktikdag på det nya stället (som jag fixade i fredags) kom jag på att jag kanske inte var försäkrad och inte fick ta sånna beslut ensam. Haha, asså ibland vet jag inte riktigt vad jag tänker på men det är väl så när man är ivrig att börja praktisera på ett roligt ställe :) Mycket riktigt, arbetsförmedlingen var tvungen att godkänna och ta ett beslut. Ska fixa det imorgon så jag kan börja på onsdag :) Längtar! Så nu har jag två dagars semester! WOHO! haha

Av Alexandra Malmberg - 19 april 2010 10:16


- Vårtecken från gårkvällens promenad -    

Av Alexandra Malmberg - 19 april 2010 10:11

  - Fotbollshäng igår -


Igår upptäckte jag på riktigt att pollen kommit till Sverige (precis som om det vore en flyttfågel eller ett virus). Detta upptäckte jag efter att ha gjort två mål på mindre än två minuter. Det började svartna för ögonen och jag kippade efter andan. Det kan bero på min dåliga kondis men SÅ dålig kondis har jag inte. Med andra ord kommer det bli trevliga veckor framöver i mitt nya fotbollsliv haha!

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards