lafemmes

Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Uppdatering

Av Alexandra Malmberg - 1 december 2010 18:09

    Får jag en pepparkaka mammi? Nä okej hejdå...   


Världens finaste julgran.. mest för att den är min :D



 
 
bitterfittan

bitterfittan

7 december 2010 01:52

gulleplutt till vovve (:

http://frokenbitterfitta.devote.se

 
Eleonore

Eleonore

7 december 2010 09:47

- Du får uttrycka dig hur du vill, jag är inte den som tar åt mig liksom. Hihi.

Du får också ha dig en kalasfin dag, tack som kikade in på bloggen! (y) :)))

http://jennysofieeleonore.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Malmberg - 9 april 2011 11:20


Shit vad det händer mycket i mitt liv på kort tid! Jag hinner inte blogga som ni märker men jag lovar att återkomma snart igen :) Bjuder på en bild så länge ;)     ...

Av Alexandra Malmberg - 6 mars 2011 00:33


  Så många tankar, ni fyller mitt huvud till bredden av ert bittersöta vin. Jag orkar snart inte sova mer, orkar inte drömma illussioner av någonting som inte finns. Orkar inte lyssna på mitt hjärtas lidelsefulla toner som spelas på den ostämda...

Av Alexandra Malmberg - 4 mars 2011 12:23


Fredagen är den bästa dagen på hela veckan. Det är då man känner att man har hela världen frramför sina fötter! Har precis landat hos min mamma & ikväll blir det party eftersom en tjejkompis fyller åååår :) Ska snart käka lite lunch, springa några ä...

Av Alexandra Malmberg - 2 mars 2011 12:34

I dag är det Onsdag och det känns som att det är en riktig slödag. Klockan är över halv ett och jag har inte gjort något vettigt än. Försöker kolla in dagens video på http://www.youtube.com/user/TheGaynessInSweden men den buffrar hela tiden så det gå...

Av Alexandra Malmberg - 28 februari 2011 10:27

Jag känner att denna dagen har börjat så jävla FAB. Har frysit heeeeela natten tack vare brist på extratäcken (skaffa aldrig en honkatt för när dom blir könsmogna gör dom nasty stuffs överallt) & missat min läkartid tack vare att jag råkade somna någ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards