lafemmes

Alla inlägg under mars 2010

Av Alexandra Malmberg - 29 mars 2010 12:57

 


Hallå världen! Idag är den första dagen på mitt tillfälliga abetslösa liv. Istället för att säga att jag är arbetslös har jag bestämt mig för att ha påsklov! Haha! Det känns faktiskt lite bättre att säga att man har påsklov, förutom att folk kan ta fel på ens ålder men vad gör det om hundra år? Jag har redan hunnit med att ha sovmorgon, promenad, möte och betapetmatch! Visst är jag sjukt effektiv? Antagligen.


Av Alexandra Malmberg - 28 mars 2010 19:40

  - Sommaren 2009 -


Jag upptäckte precis att klockan var halv åtta! Jag som trodde den var halv sju! Hahaha... Klockan i köket var tydligen inte ändrad. Jaja så kan det gå ibland. Sitter i ett tillstånd då ord inte räcker till. Det känns som så mycket nytt ligger framför mina fötter och jag älskar känslan. Jag älskar den :)

Av Alexandra Malmberg - 28 mars 2010 13:15

      





Det blev inte sängen direkt igår. Istället blev det nattligt sällskap och whisky! Yeah baby. Den nattiga gästen var en släkting så ni behöver inte tro att jag fick något napp eller något annat ;) Klockan är kvart över ett, egentligen kvart över tolv, och jag är skitpigg. Folk brukar ha problem med övergången till sommartiden men jag tror snarare jag är tvärtom vilket kan bero på att jag är ett nattdjur. Nu ska jag ut och springa. :)

Av Alexandra Malmberg - 28 mars 2010 03:12

Hemma *hick* efter en otroligt jävla trevlig fest med Sisca! Mitt i festen knackade det på dörren och utanför stod tre brudar med mask för ansiktet a la scream. SJUKT obehagligt... "Hej, är det här det är maskerad?"..... "Nej det är det inte, hej! " Hahaha! Kvällen gick så sjukt snabbt men så är det väl när man är i trevligt sällskap med mycket snack. Nu ska jag njuta av min stoooora dubbelsäng och sova som en prinsessa. Imorgon är det ljust en timme längre och jag läääääääääääääängtar! Haha, mycket att längta efter...?! :D


Av Alexandra Malmberg - 27 mars 2010 14:14


 

Gud, fadern, Jesus - jag har syndat. Jag slängde mig i solariumet en stund och njöt av värmen och jag blev BRUN. Eller i allafall grå... Nu står lunchen på intåg och sen blir det pyssel med Sisca! Vi ska blåsa ägg och färga dom och göra påskarrangemang. Kommer bli succé!


Av Alexandra Malmberg - 27 mars 2010 12:00

 


För första gången på länge gör det ingenting att det regnar. Vet ni varför? Det är VÅRREGN! Vet ni hur jag vet det? FÖR DET ÅSKADE I NATT! Det enda som saknades framför mitt fönster var två slickepinnar och en Isabelle. Jag kollade aldrig påTwilight eftersom jag fick ett städryck. Halv ett dammtorkade jag, bytade gardiner, sängkläder och piskade mattan! Hahaha. Sen tände jag ljus och låg och lyssnade på regnet. Så otroligt mysigt och jag sov som en prinsessa hela natten :) Nu ska jag ut i regnet och fixa lite saker. Är otroligt pysslig idag så dagen kommer gå i pysslets anda! Hörs senare :)

Av Alexandra Malmberg - 27 mars 2010 11:51

 

Åh i natt drömde jag om värsta drömkyssen. Den var helt magisk och något utöver allt annat jag någonsin upplevt. Den kändes i exakt hela kroppen och jag kände en trygghet jag inte trodde existerade. Åh jag vill!

Av Alexandra Malmberg - 27 mars 2010 00:14

 


Hemma efter en otroligt trevlig kväll i nära och käras sällskap. Fick lånat Twilight av Erica och jag vet, jag är antagligen den enda på jorden som fortfarande inte sett filmen. Men i natt så. Nu ska jag återvända till min harmoni och njuta av natten ;) Hörs imorgon alla bloggläsare!




Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards