lafemmes

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Alexandra Malmberg - 19 mars 2010 11:16

Det är ganska tråkigt att vara sjuk, att gå runt och känna sig som en jävla bastu och inte ha så mycket energi. Kom dock ut på en promenad igår med Millo & Steffi och fick äntligen handla min efterlängtade tonfiskburk. Det är helt sjukt hur sugen jag kan bli på tonfisk ibland. Min hjärna tycker tydligen att det är exotiskt med tonfisk.


Jag är så sugen på att träna och sola. Solariumet har dessutom rea, 50 %, denna veckan. Det är väl klart att jag ska vara sjuk då! Av alla jävla 365 dagar av året prickar dom in just DOM dagarna som JAG är SJUK under. När det gäller träningen borde jag egentligen inte klaga. Hostan har gjort så att jag tränar magen på ett utomordentligt sätt. Jag tränar till och med muskler som jag inte visste att jag hade.


-  Jag kommer fortsätta se ut som en blek flodhäst.

+ Jag tränar muskler jag inte visste fanns. Lite maginfluensa på detta så kommer min mage i full fitt ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards