lafemmes

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Google, sökord "Knulla"

Av Alexandra Malmberg - 24 september 2010 16:38

  


Mina känslopendlingar börjar påminna om en narkomans avgiftning förutom att jag inte tuggar fragga, än. Jag går fortfarande från att vara väldigt down från att känna att hela världen ligger framför mina fötter. Folk som söker kickar genom att dra lina kan säga upp sitt förhållande istället. Det är billigare + att det känns ungefär samma om man har känslor. För att hindra mig själv från att göra samma misstag igen tänkte jag skriva en påminnelselista. Den ser ut så här (typ) :


1) Hooka ALDRIG mer med någon som är född på 90-talet oavsett hur gammal du blir. Generationen är smått efterbliven när det kommer till känslor.


2) Skaffa dig en karl istället så du slipper alla jävla hormonsvängningar som efterblivna flator ligger inne med. Och eftersom alla vet att alla flator är efterblivna finns det inget hopp för min flatkarriär - sorry Girls.


3) För att göra hela "ha sex med en kille" grejen lite roligare kommer jag sätta upp en världskarta i mitt sovrum och köpa knappnålar i coola färger. För att inte involvera mig med en person på ett känslomässigt plan men ändå få knulla tänkte jag ta en i varje land som jag sen märker med en knappnål i passande färg. Svart kan innebära stooor. Röd kan innebära passion. Grön kan symbolisera ofräsh osv. Gul = tänder på kiss. På så sätt lär man sig lite kultur och kan säga "killar från azerbaijan är väl helt okej i sängen" på tillställningar. På så sätt kan jag skita i att jag har svårt för att tända på kuk utan bara se det som ett roligt projekt! För ett projekt med knappnålar i olika färger MÅSTE vara roligt.


4) När dagen kommer då jag vill skaffa familj tänker jag välja en tacksam karl. Han kan gärna vara ful bara han är tacksam och har humor. Det är viktigt. Med tacksamhet asså, inte humor.


Alla som tror att min plan kommer sabbas inom en vecka säger "high five" med lika störig ton som idoldeltagarna "high five". Haaaaaaaaaaj faaaaaaaaaaajv *nasalt*



 
 
Henrik

Henrik

24 september 2010 17:06

haha men dom blir lite för smöriga......:P
då föredrar jag han emmet faktiskt:P:) han är ju najs haha:)

http://hennriksvensson.blogg.se

 
Henrik

Henrik

24 september 2010 17:31

hahaha egentligen spelar det absolut ingen roll:) :P men som ja skrev, då föredrar jg ändå Robert i Remember me:) haha;)

http://hennriksvensson.blogg.se

 
bitterfittan

bitterfittan

25 september 2010 02:19

hahah jag tror fan att jag är kär i dig

http://www.frokenbitterfitta.devote.se

Alexandra Malmberg

25 september 2010 10:45

Haha äh det är lugnt, jag är kär i dig med ;)

 
Markus T.

Markus T.

25 september 2010 08:18

Jadu, förhållanden är ett h-e. Det finns fördelar med uppblåsbara sällskap. Dom kan bara såra en genom att gå sönder, o då finns silvertejp ;p

Kul att du hittade min blogg. Älskar de två inläggen du kommenterade, spelar ingen roll hur många gånger man sett klippet eller läst texten, men skrattar ändå :p

Ha en trevlig helg!

http://markust.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Madde

25 september 2010 16:02

Hahaha...
HAAAAAAAAAAAJ FAAAAAAAAAAAJV!

Alexandra Malmberg

25 september 2010 16:34

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajv!

 
Jenny

Jenny

27 september 2010 10:57

Hahaha, jag dööör! Fan det roligaste inlägget jag läst på länge!

http://envirosheila.blogg.se

 
Faktamannen

Faktamannen

28 september 2010 06:55

Hej. Intressant läsning. Håller på att forska lite om flator (bara flator för bögar intresserar mig inte) och du bidrog till en hel del fakta här! Har kommit fram till massor av fakta, t ex att alla tjejer egentligen är bisexuella och vill ha trekant med en kille och en annan tjej. Annat jag kommit fram till är att tjejer som bor tillsammans brukar gå omkring topless, ha kuddkrig och fnittra tillsammans. Alla tjejer skriver även snusk i sina dagböcker och äger en jättedildo i samma storlek som en tvåliters termos. Detta är några få av de saker jag kommit fram till hittills bl a genom att kolla på Amerikanska, verklighetsbaserade collegefilmer och min favorit är American Pie 3.

Men jag är nästan övertygad om att du kommer klara av din planering. Du kommer troligen träffa en ful, humorlös kille från Azerbadjan och sätta upp några gula och gröna knappnålar, då han är tacksam för att du pissar på honom. Men det är ju bara om du vill det. Det finns massor av fula och humorlösa svenskar så varför ta en azerbadjan (heter de så?)?

Jag är ju lite osäker på hur erfaren du är med killar e.g men jag är iaf oskuld.... Då menar jag alltså sex med någon mänsklig levande varelse. Om du inte har provat förut så kan du få prova mig om du vill? Sån där homosexualitet är ju bara en modegrej ändå och enligt min tro (katolsk kristen) och min politiska övertygelse (Sverigedemokrat) samt min farmor (Sverigedemokraternas vice partiordförande på 99 år med högst IQ i hela partiet, dvs 58!), är det en sjukdom som går att bota. Därför kommer du förhoppningsvis bli omvänd och botad om du antar mitt förslag och det låter väl bra? Själv är jag fullt frisk så länge jag överdoserar min psykofarmaka....

Ps. Du kan väl skriva till mig på min mail. Gärna något gulligt och skicka lite snuskbilder också. Min mail är fuckedupmannen@smartmail.zip..

http://faktamannen.bloggplatsen.se

Alexandra Malmberg

28 september 2010 10:39

hahahahahahahahahahahaha! Du är så jävla skön! Kommer maila dig lite senare, sexiga dilodbilder när jag hoppar runt med mina kuddar i hot-pants ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Malmberg - 9 april 2011 11:20


Shit vad det händer mycket i mitt liv på kort tid! Jag hinner inte blogga som ni märker men jag lovar att återkomma snart igen :) Bjuder på en bild så länge ;)     ...

Av Alexandra Malmberg - 6 mars 2011 00:33


  Så många tankar, ni fyller mitt huvud till bredden av ert bittersöta vin. Jag orkar snart inte sova mer, orkar inte drömma illussioner av någonting som inte finns. Orkar inte lyssna på mitt hjärtas lidelsefulla toner som spelas på den ostämda...

Av Alexandra Malmberg - 4 mars 2011 12:23


Fredagen är den bästa dagen på hela veckan. Det är då man känner att man har hela världen frramför sina fötter! Har precis landat hos min mamma & ikväll blir det party eftersom en tjejkompis fyller åååår :) Ska snart käka lite lunch, springa några ä...

Av Alexandra Malmberg - 2 mars 2011 12:34

I dag är det Onsdag och det känns som att det är en riktig slödag. Klockan är över halv ett och jag har inte gjort något vettigt än. Försöker kolla in dagens video på http://www.youtube.com/user/TheGaynessInSweden men den buffrar hela tiden så det gå...

Av Alexandra Malmberg - 28 februari 2011 10:27

Jag känner att denna dagen har börjat så jävla FAB. Har frysit heeeeela natten tack vare brist på extratäcken (skaffa aldrig en honkatt för när dom blir könsmogna gör dom nasty stuffs överallt) & missat min läkartid tack vare att jag råkade somna någ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards