lafemmes

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Alexandra Malmberg - 14 september 2010 13:17




Fick en sjukt snygg mobiltelefon av min älskling i födelsedagspresent nämnligen en HTC tattoo som jag valde själv. Helt sjukt generös present från min flickvän som jag inte varit tillsammans med i ett år ens. I alla fall, jag älskade telefonen från första stund. Den har wifi & android vilket tilltalade mig. Efter några dagar upptäckte jag att min telefon hade fruktansvärt kass batteritid och en hemsk kamera! Bilderna blir skitdåliga och man kan inte ta bilder när det är mörkt eftersom mobilen saknar blixt. Känner mig så sjukt lurad trots att jag älskar telefonen i övrigt. Vill i alla fall varna andra för att inte köpa telefonen. Den är faktiskt inte värd så mycket pengar. Satsa på en annan mobil i stället. Det är i alla fall mitt tips :)


  

Av Alexandra Malmberg - 14 september 2010 13:13

  


Jag har varit sjuk sen i torsdags och i går kändes det som att min förkylning var på bättringsväg så länge jag inte överansträngde mig (blev ganska svettig av att cykla till affären). Idag vaknar jag och mår SÄMRE i kroppen. Asså jag är så jäävla trött på att vara sjuk och jag har redan missat massa roliga saker. Vill bli frisk nu! Vill känna energi i min kropp nuuuuuuuuuu! :(

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards