lafemmes

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Alexandra Malmberg - 6 november 2010 17:25

 



Ni som känner mig lite bättre vet att jag varit sjuk ganska ofta den sista tiden. Det kommer alltid när jag varit stressad och sen slappnar av och denna gången var inget undantag. Vaknade i morse och var helt snorig vilket alla är just nu så egentligen är det ingen big deal. MEN det som är extra äckligt denna gången är att jag inte märker när näsan rinner förräns jag känner något varmt en bit ner. SKITÄCKLIGT så nu sitter jag med papper i nosen hela tiden. Åkte hem till mamma i eftermiddag eftersom det är tråkigt att vara sjuk själv. Dessutom blir man lite ynklig när man är sjuk och då är det skönare att vara här. Har dock inte gjort något roligt här hemma idag utan bara legat och kollat på filmer i soffan. Nu blir det snart tacogratäng och sen blir det väl till att fortsätta kolla på film resten av kvällen ... ;)  

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards