lafemmes

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Alexandra Malmberg - 3 november 2010 23:46

   Chilli :)


Efter maten drog jag och brossan hem till honom, drack öl och chillade :)



Skiiitroooligt :D


     If yaa like it then you shooould have put a a riing on IT!

Av Alexandra Malmberg - 3 november 2010 18:38

 

Familjemiddag hos Mamma :) Eftersom min mage är känslig mot chilli corn carne hade jag kunnat ge er smaskiga detaljer om hur min mage mår nu men jag besparar er det - for now.

Av Alexandra Malmberg - 3 november 2010 13:17


Här kommer en grym mix till er som gillar den såå omtala saxofonjuckaren! This shit rocks!

Av Alexandra Malmberg - 3 november 2010 13:05


Denna låten kommer bli årets vinderplåga - trust me! Gaaaaaaaaaaaaah så bra

Av Alexandra Malmberg - 3 november 2010 12:51

 


Jag orkar inte gråta över att jag lämnat något som kunde vara min stora grej eftersom jag vet att det inte hade funkat i längden. Någonting man lär sig med min erfarenhet är att det finns inga kryphål man tjänar på att nyttja. Min arbetsförmedlare kan vara ängeln i mitt liv då han fick mig att inse vilken livsfarlig sits jag som utbränd satt mig i. Nu blir det nya tag där karriärsplaner läggs på hyllan. Jag är lycklig eftersom jag för en gångs skull vet att jag vandrar på rätt väg. Prio 1 för mig är att jag måste må bra, inte anpassa mitt liv efter mina stressproblem jag lider av varje dag. Dom måste besegras eftersom det är JAG som ska styra över MITT EGET LIV. Inte min stress. Ikväll blir det middag med mormor & familjen. Vi hörs snart igen.

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards