lafemmes

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Alexandra Malmberg - 22 juli 2010 17:31

  

?

 

 


Efter att ha läst ett mail som löd följande "Hade gärna lagt satsen på dina glasögon" börjar jag ofrivilligt att fundera över min sexuallitet. Jag tänder inte på spermasatser och undrar om heterosexuella tjejer tänder på sånt? I så fall är jag nog gay. Detta leder mig vidare till frågan om vad jag tänder på hos män. Jag kan tända på deras kukar även om kukar är det fulaste som finns. Dock föredrar jag nog mus. Jag tänder absolut inte på hur en man berättar vad han ska göra med mig, hans sätt att locka och få igång mig, utan börjar istället tänka på mormors blommiga gardiner, Kalle Anka-tidningar och saft. Vad är det heterosexuella tjejer tänder på hos män? Jag måste veta eftersom  jag känner mig fruktansvärt förvirrad. Är det kanske en klyscha att sex och kärlek går hand i hand? Jag kanske helt enkelt hade tyckt om att höra att "jag vill lägga min sats på dina brillor" om jag hade varit kär i mannen och samtidigt längtat ihjäl mig efter att hans stora lem skulle tränga in i mig. Det har aldrig hänt men å andra sidan har jag aldrig varit nerkärad i en man utan spenderat mitt vuxenliv med kvinnor. Är jag en kvinna som gillar mus, eller är jag en mus som gillar man? Eller är jag helt enkelt bara ett förvirrat och hopplöst fall gud bestraffat mänskligheten med?

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards