lafemmes

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Alexandra Malmberg - 31 oktober 2010 23:09

  Carina, Liket & Jag :D

Förlåt mamma....

Av Alexandra Malmberg - 31 oktober 2010 23:05

   




Jag älskar likets frilla :D Och på tal om liket.. anledningen till att jag kallar henne liket är inte för att hon är likblek utan för att det är en förkortning på kalabaliket. A är ett litet kalabalik - liket!

Av Alexandra Malmberg - 31 oktober 2010 18:11


Bjuder på en video från jockes 20-årsfest förra helgen. JADÅ ;)

Av Alexandra Malmberg - 31 oktober 2010 17:57

Har äntligen hittat min kamera! Inte för att det hjälper så mycket för den funkar inte men ändå :D Jag har gjort så jävla mycket skoj denna helgen och det är synd att jag inte har bilder på det. Hittade dock två bilder på facebook idag som jag tänkte bjuda på! Ska försöka fixa min kamera så jag kan lägga upp bilder på min vardag, min nya lägenhet och alla roliga folk man ser på bussen. Haha! Nä nu ska jag försöka se om jag kan laga min skitkamera så jag kan ta bilder på alla fina pumpor vi gjort denna helgen :D





Jag och A var utklädda. Det är synd att det inte finns en bild på min blodiga skjorta (som åkte av eftersom det var så jävla varmt hos Carro.) På min andra kind har jag ett stort ärr och uppe vid hårfästet ett lite mindre.


  Jag och A gjorde frillor på varandra med 20 tonn vax innan vi gick ut och letade pumpor natten till Lördag! Tjoho vilka bra idéer man får ibland ;)

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards