lafemmes

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Alexandra Malmberg - 23 oktober 2010 15:28

 

Är du stringbärare, karl, visar det sig alltid i längden ;) No Feminin for me!


Jag kan inte, och kommer aldrig kunna, tända på feminina män. Efter att ha levt snart 5 år enbart med kvinnor ska jag nu ha ett grabbår. Under min tid som testosterondyrkare har jag kommit fram till att jag inte kan tända på feminina killar. Denna insikten var väldigt givande då jag förstått att det verkligen ÄR grabbighet jag tänder på - både hos tjejer och killar! När jag menar grabbighet menar jag inte svin som skiter i sin brud, rapar och pillar sig i röven. Jag menar att jag är ute efter en karl som är lite lagom dominant, charmig och med ett hjärta av guld. Jag älskar mitt singelliv, det är så lärorikt och verkligen en personlig  utveckling för mig. Jag njuter av varje dag i mitt äventyr :)

Presentation


Hej! Mitt namn är Alexandra, 25 år och bosatt i Malmö. Jag jobbar som designer men är även författare och poet. 2008 släppte jag boken "Är du med i gaymet?" som har synts lite överallt i media.

Här i bloggen skriver jag om precis vad som faller mig in!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Fråga mig

8 besvarade frågor

Lalla

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards